Valahol létezel, valahol én is valamit kérdezel, valamit én is néha vágy van benne, néha remény is valahol valamit te is én is... Őri István

2016. május 28. 21:39 - lilamagnólia

Murányi Zita verse

napjainkat sorra fölgyújtsák az esték
mély csönd csurog át rajtunk az álmunk
fönn fehér rigó a csillag holdat hiába keresnénk
az istennek ártunk olyan tehetetlen a fájdalmunk
csak egy kéne egyetlen dalos madár
hogy vércseszárnya alá rejtse a sötétséget
de körülöttünk a létezés is alva jár
és órákat számlálnak perctörések

minden föld puszta lesz mire mienk lenne
a nap sugaraival sáfárkodik a pokol
mint vörösre színezett esőcseppek záporoznak le
tűzcsöppek a bóbitás felhőszökőkutakból
az ég alatt szomjas pohár a föld
józanságával töltekezik 84 év nyomor
ha valamennyi ki is ömlik a közönyből
maradékát senki sem kevesli majd a 21. századtól

olyan az életünk mint öregek szeme
vagy istené aki saját halálát a tárgyakon
feledte mindig most markolunk bele
és valami megfoghatatlan erő hátranyom
olyan az életünk mint rég elfeledett jövő
amire időnként csakúgy visszagondolunk
körülöttünk a halál nő és egyre kétségbe ejtőbb
hogy mindent épp neki kellene meggyónnunk.

komment
Valahol létezel, valahol én is valamit kérdezel, valamit én is néha vágy van benne, néha remény is valahol valamit te is én is... Őri István
süti beállítások módosítása